De symptomen van een beroerte voelen aan als ongevoeligheid, zoals een verdoving bij de tandarts, maar dan zwakker. De algemene spierfuncties zijn nog intact, maar het is onaangenaam.
Ik ben rechtshandig en mijn linkerzijde is dus mijn moeder-/kindkant.
Onlangs had ik een gesprek met de echtgenoot van mijn moeder. Tijdens dit gesprek drong hij er sterk op aan dat ik mijn moeder zou voorlichten, zodat ze de beste keuzes voor haar gezondheid kan maken. Hij weet dat ik waardevolle informatie heb en de Germanische Heilkunde volgens dokter Hamer begrijp. Hij gelooft dat ik een overtuigingskracht heb, wat hij me ook expliciet vertelde. Maar hij verhult nog steeds zijn motieven en doet alsof het de mijne zijn. De communicatie rook voor mij over het algemeen naar manipulatie en ik voelde me ongemakkelijk.
Ik vertelde hem dat de Germanische Heilkunde niet gebruikt kan worden om goed te doen door het iemand tegen zijn wil op te dringen en dat ik niet zal vechten om mijn moeder te redden. Mijn moeder is omringd door zeer belangrijke en dominante vertegenwoordigers van de academische geneeskunde. Toch heeft mijn moeders man in zekere zin gelijk, want momenteel luistert mijn moeder meer naar mij dan voorheen. En hij vroeg weer: ‘Waarom probeer je haar niet te helpen met de GHk? Nee, je moet!!! Olga!!! Jij bent de enige naar wie ze luistert!!!” Dat was mijn DHS.
Gezichtsverlies. Onmiddellijk na het gesprek deed mijn linker nervus trigeminus pijn, alle drie de takken.
Gezichtsverlies – gevoelloosheid van de aangezichtszenuw links.
Verlies van spraak – gevoelloosheid van de lip en een beetje van de tong links.
Het onvermogen om mijn moeder vast te houden – gevoelloosheid van de linkerarm en om bij haar te komen, en gevoelloosheid van het linkerbeen.
Aan mijn rechterkant waren de spieren iets gevoelloos boven de rechter wenkbrauw (dit is mijn partnerkant). Samengevat zou elke academische arts dit diagnosticeren als symptomen van een beroerte.
Omdat ik ook een DHS had met mijn moeder met de nierverzamelbuizen (Syndroom) en zij mijn spoor is, heb ik bij conflicten die met mijn moeder te maken hebben altijd heftigere symptomen in de genezingsfase dan bij andere conflicten. Mijn gezicht was twee ochtenden achter elkaar opgezwollen, meer dan normaal.
Ik loste de isolatie onmiddellijk op door met mijn man te praten. De nervus trigeminus ging ‘vanzelf’ in oplossing en na een tijdje wees de pijn al op de genezingsfase. Toch maakte ik in een telefoongesprek duidelijk hoe ik me zou gedragen en wat ik zou doen en ik besloot het zelf met mijn moeder. De gevoelloosheid ging echter niet weg, zelfs niet de volgende dag, omdat het probleem voor mij heel acuut was.
Was ik bang voor deze symptomen van een beroerte, de gevoelloosheid en gezichtsverlamming?
Nee. Het verstoort het leven niet, het dwingt me juist om mentaal werk te doen, om mijn hersenen te gebruiken, om actief te zijn. Ja, het is enigszins onaangenaam, maar ik raak niet in paniek omdat ik de Biologische Natuurwetten begrijp.
Als gevolg daarvan heb ik gisteren de intensiteit van mijn conflicten gedeeltelijk verminderd en zelfs tot op zekere hoogte opgelost en het bewijs was het trillen van mijn gezichtsspieren, de epileptische crisis. In onze besloten Telegram-groep van gelijkgestemde Germanische studenten bespraken we ‘goed doen en dierbaren redden’. Terwijl ik deelnam aan het gesprek, loste ik mijn conflicten gedeeltelijk op terwijl ik mijn houding ten opzichte van deze situatie heroverwoog.
Bij het schrijven van mijn ervaringsbericht kwam ik weer in contact met de kwestie en kwam ik weer op het spoor. De gevoelloosheid verergerde weer een beetje, maar ik ben er niet bang voor. Ik heb concrete plannen en manieren om met mijn situatie om te gaan en ik realiseer me dat ik regelmatig in soortgelijke situaties terecht kan komen, omdat het conflict te maken heeft met mensen die heel dicht bij me staan. Ik realiseer me dat ik ze niet zal kunnen vermijden. Maar ik geloof niet meer in enge diagnoses zoals symptomen van een beroerte, dus ik heb geen last van volgconflicten. Dat is het grote voordeel van het begrijpen van Germanische Heilkunde van dokter Hamer.
De afgelopen twee dagen had ik ’s ochtends en ’s avonds een loopneus en gezwollen neusslijmvlies. Het stonk me dus om de Germanische aan mijn moeder uit te leggen en nu in de genezingsfase is mijn neusslijmvlies gezwollen omdat ik het stinkconflict heb opgelost – ik heb de mechanismen van manipulatie begrepen en de verbanden herkend, zodat ik kon ophouden de man van mijn moeder ervoor te veroordelen.
Commentaar van GHk Academy
Bedankt voor dit ervaringsbericht.
Uw verhaal is fascinerend vanuit verschillende oogpunten. Aan de ene kant laat het zien hoe snel iemand kan reageren na slechts één gesprek; met de symptomen van een beroerte kan het echt zo snel gaan. Dat is alles wat er nodig is: een paar verkeerde zinnen die je op het verkeerde been zetten en je kunt gediagnosticeerd worden met een beroerte, ervan uitgaande dat je de Germanische Heilkunde van dokter Hamer niet kent.
Ik denk dat de diagnoseschok van een beroerte nog erger is dan die van kanker.
Bij kanker biedt de oncoloog je nog het vooruitzicht dat je nog een paar jaar tegen de kanker kunt vechten. Maar een beroerte kan elk moment of binnen een paar weken fataal zijn. Met zo’n diagnose voel je de grond onder je voeten wegzakken en de vele volgconflicten die je onvermijdelijk krijgt bij deze diagnose kunnen je binnen een paar weken fataal worden. Daarom denk ik dat de zin die de meeste aandacht verdient in dit ervaringsbericht is: “Maar ik geloof niet meer in enge diagnoses zoals symptomen van een beroerte en dus heb ik geen last van vervolgconflicten. Dat is het grote voordeel van het begrijpen van Germanische Heilkunde van dokter Hamer.”
Paniek is dodelijk
Als we in paniek raken, nemen we verkeerde beslissingen of laten we ons verleiden tot verkeerde beslissingen. En als we in paniek raken, krijgen we te maken met talloze volgconflicten.
Academische artsen zijn getraind om paniek te veroorzaken, maar als we de Germanische Heilkunde van dokter Hamer begrijpen, worden we bevrijd van deze paniek. We blijven in staat om na te denken en kunnen specifieke oplossingen bedenken voor onze conflicten. We blijven kalm en kunnen advies en steun zoeken bij andere mensen, maar dit is allemaal niet mogelijk als we in paniek zijn. De zin “Wie het eerst in paniek raakt, sterft het eerst!” kan niet genoeg benadrukt worden.
Daarom is de zin die er voor mij het meest uitspringt:
Leer Germanische Heilkunde terwijl je gezond bent, want je kunt gemakkelijk in een overweldigende situatie terechtkomen en zonder deze kennis kom je er misschien nooit levend uit!
Zoals dit ervaringsbericht bewijst, is de Germanische Heilkunde de geneeskunde van de vrijheid. Geen dokter of medicijn zal ooit nog tussen u en uw gezondheid staan.