Geachte meneer Pilhar,
toen ik 2 á 3 jaar geleden aan een seminar van u deelnam, heb ik de juistheid van de Germanische Heilkunde bij mezelf ondervonden. Ik was reeds lang van plan om dit bericht te schrijven en nu maak ik van de gelegenheid gebruik. Het was niets spectaculairs, maar het kan voor iemand interessant zijn.
Reeds lange tijd heb ik op mijn rechter handrug tussen duim en wijsvinger een pigmentloze verdikking in de huid met een diameter van ongeveer 4 á 5 mm. Het heeft me eigenlijk nooit gestoord. Tijdens bovenvermeld seminar heeft U ons verteld over het melanoom en het bijbehorende programma (SBS). Op hetzelfde ogenblik werd mij het DHS (conflictinslag) van mijn huidverandering duidelijk.
Ongeveer 10 jaar voor dit seminar, was ik een maand lang in India. Ik zat daar met een vriend en 4 Indiërs in een trein. Een bedelaar kwam in ons compartiment. Ik moet hierbij vermelden dat de bedelarij mij echt wel enerveerde. Ik had vastgesteld dat veel bedelaars geen “echte” bedelaars waren. Ze waren enkel uit op geld.
De inlandse mensen negeerden de bedelaars meestal en daarom verwonderde het mij dat iedereen, zonder uitzondering, deze bedelaar munten gaf. Ik daarentegen weigerde en gaf niets. De bedelaar stelde zich groot voor mij op en zei iets wat ik niet verstond. Hij strekte zijn hand uit naar mij. Ik vond dat een onbeschaamdheid, een eis. En mijn trots groeide. Toen de bedelaar merkte dat hij van mij geen geld zou krijgen, kwam hij plotseling een stap dichterbij en kneep nogal stevig in mijn rechterhand. Dit was de plaats waar ik later de huidverandering kreeg.
Ik was geschrokken van dit optreden. Ik schrok nog meer toen mijn vriend die vlak naast mij zat, vertelde dat de bedelaars in deze streek, aanhangers waren van een groep die zwarte magie beoefende. De mensen daar hadden een grote angst voor deze bedelaars. Daarom kreeg hij ook van iedereen geld. Mijn vriend vertelde ook dat de bedelaar mij zojuist vervloekt had.
Het klinkt waarschijnlijk als pure onzin, maar op het ogenblik dat mijn vriend mij vertelde over de vervloeking, was ik geschokt en werd ik bang. Mijn verstand vertelde me: de vervloeking is onzin, maar ik ervaarde de hele zaak als een psychische en mentale aanval en voelde een smet op mij kleven. Dom genoeg heb ik over deze gevoelens met niemand gesproken. Ik heb daarentegen een tijdlang beschermingsgebedjes gedaan, wat mij gevoelsmatig geholpen heeft. Na een tijd vergat ik het hele voorval. Later ontdekte ik de huidverandering aan mijn hand. In die tijd kende ik de Germanische Heilkunde nog niet en had ik natuurlijk geen idee van de samenhang.
Ik heb deze huidverandering kunnen onderbrengen bij amelanotisch melanoom met als conflict: het zich verminkt voelen, zich gekwetst voelen. Het “ding” heeft eigenlijk nooit problemen veroorzaakt en het bleef ook relatief klein. Tot nu toe weet ik nog steeds niet zeker of het het knijpen of de vloek is geweest. Of misschien waren het wel de twee samen die voor mij het DHS veroorzaakt hebben. Ik vermoed dat het eerder het gevoel van “vervloekt te worden” geweest is.
Toen ik tijdens het seminar de samenhang herkende, dacht ik dat de verdikking eigenlijk moest verdwijnen wanneer ik mezelf duidelijk maakte dat heel dit gebeuren reeds lang voorbij was en reeds lang opgelost was. Inderdaad, de volgende dagen kwam er verandering in en heeft alles zich langzaam opgelost. Na 2 weken was er niets meer te zien. Ik ben overigens rechtsklappend.
Ik ben Dr. Hamer zeer dankbaar voor de kennis die hij ons doorgeeft. Wanneer u wilt kunt U dit bericht op uw site plaatsen.
Vele groeten,
Rainer H. München
Opmerking:
Een indrukwekkend verhaal!
Hetzelfde vergaat het de mensen die met een moedervlek naar een dermatoloog gaan. Die verklaart hun dan: hiermee moet je oppassen! Op datzelfde moment kan deze mens zich bezoedeld voelen, zich ontsierd voelen, en de moedervlek “ontaardt”! De tot nu toe gezonde mens wordt als “doodziek” verklaard en tot afval getransformeerd door chemo en morfine.
Wanneer wordt de Germanische Heilkunde toegankelijk gemaakt voor alle mensen?
Helmut Pilhar